Wednesday 11 October 2017

Khan Forex Trading


Lær gratis Forex Trading i urdu hindi lære gratis Forex Trading, opplæringskurs i Urdu Hindi. Forexustaad Lucky Draws forfremmelse vil bli markedsført av Mr Raheel Nawaz på 21 11 2016 som et incitament til å oppmuntre de lokale Forex-handelsmenn til å handle med også å vite Om den eneste megleren BIG FAIR HUMAN Derfor jobber Forexustaad som en partner med med sikte på å øke og utdanne handelsmenn med riktig fullstendig kunnskap. Fundamental analyse for Forex Trading, en gratis video for nybegynner i Urdu Hindi Endelig i dag er USAs valgdag, den dag for å bestemme resultatet av kampen som ble startet på media nesten et år tilbake Media har allerede gjort tankene om at fru Clinton skal bli den første kvinnelige presidenten i USA. Yenen trakk seg tilbake mot sine store jevnaldrende på tirsdag, da risikoen for appetitten var relativt positiv, og handelen var stille, noe som reduserte appetitten for pengemarkedet. Dollar Yen klarte å overgå 104 et nivå som fungerte som motstand i tidligere økter som positiv følelse om greenbacken fortsatte To utviklinger hjalp greenback den forrige dagen Først av. Uansett hva du handler om analyse er viktig I handelens verden er analyse prosessen med å bruke dataene som er tilgjengelige for deg til å gjøre spådommer med hensyn til hvilken retning verdien av eiendelen du re trading er på vei, hvor langt det kan gå, og mer. I hele virkeligheten er analysen et veldig bredt begrep, som for. En veldig glad uavhengighetsdag. Bli med i feiringen av uavhengighet og frihet denne august deltar i 2016 Azadi Real Account Contest og står for å vinne Motorbike Yamaha YGRB 125, og mobil for andre og tredje deltakere. Trinn 1 - Klikk på under banner og lag din nye konto. Trinn 2 - Fyll opp ønsket skjema og send til oss av klikker Bekreft setet Vær oppmerksom på det veldig viktige for. Eksternhet og partner Raheel Nawaz arrangerer arrangement 7. februar 2016 Arrangementet skal holdes I Gujranwala, Hotel Crown City Vi skal ha f ollowing programmer Formålet er å kommunisere med exness partnere og klienter, sortere det våre problemer, Direkte kommunikasjon med exness representasjon og aksjer fremtidige plan Exness og Mr Raheel Nawaz The. Assalam o Alaikum Kjære venner Hvis du trenger Free Signals Analysis og Market oppdateringer så synger Up Now InshaAllah får du daglige og ukentlige oppdateringer i din e-postboks. Vi prøver vårt beste for å gi deg den beste muligheten i Forex-markedet, så hvis du trenger våre gratis signaler, fyller du dette forumet. Salg o Alikom kjære Venner, I dag går jeg for å varsle deg ny type svindel, dette er ikke veldig nytt, men det er nytt i Pakistan, vennligst se video og få all informasjon om denne Svindelen eller svindel, og del også med vennene dine. Urdu Ajj mein app logo ny scam ky bary. Valuta utveksling introduksjon. Hva jeg vil gjøre i denne videoen er å gi deg en intuitiv følelse av hvordan et marked for valutaer ville faktisk fungere og det er veldig inaktivt for mange mennesker fordi vi går å snakke om valutaer blir dyrere eller billigere, eller prisen på en valuta i form av en annen Og det jeg vil gjøre er å gi deg en veldig intuitiv følelse for det. Så la oss si, bare fordi dette er et varmt emne rett nå la oss bare gjøre de to valutaene den kinesiske renminbien og amerikanske dollar Og bytteenheten i Kina er litt forvirrende fordi noen ganger bruker de ordet renminbi og noen ganger ordet yuan. Yuan er renminbiens enhet. Så la oss si nå, hvis jeg bare skulle gå på en nettside - og dette er ikke den faktiske valutakursen akkurat nå, men la oss si nå er den oppgitte valutakursen 10 yuan per dollar 10 yuan er lik 1 og hver Når jeg sier dollar i denne videoen, refererer jeg til amerikanske dollar, og jeg tror det er fornuftig for mange mennesker, hvis jeg har 1, jeg vil konvertere den til yuan, får jeg 10 av dem hvis jeg har 10 yuan , Jeg vil konvertere den til dollar, noen kommer til å gi meg en dollar for det. La oss nå forestille seg en situasjon ion, og i de neste videoene vil jeg lage faktiske handelsforstyrrelser hvor dette faktisk ville skje, men la oss si at vi lever i en realitet der det er 1000 yuan Så la oss si at noen har 1000 yuan og ønsker å konvertere til dollar Nå, la oss si på denne siden, og hvis vi bare overfladisk så på denne 1000 yuan og så på den oppgitte satsen, sier vi hei, at 1000 yuan, du får 10 yuan per dollar, så det skal være 100 ved sitert kurs La oss si at du har to andre aktører her, og selvfølgelig involverer disse markedene mange, mange, mer enn bare de tre personene, men dette vil hjelpe oss med å forenkle eller i hvert fall forstå hvordan disse valutakursene ville fungere. La oss si at denne personen her med bart og kanskje en lue, la oss si at han har 100 som han må konvertere til yuan. Kanskje han ønsker å kjøpe noen kinesiske varer, kanskje han sa kinesisk fabrikk-eier som solgte sine varer i USA for 100 og nå må han konvertere den til yuan for å betale sine ansatte eller betale hans eget boliglån eller hvem vet hva Og la oss si at det er en annen person, og la si at hun også har 100 som må konverteres til yuan Så nett, hva skjer her Hva er det totale kravet om å konvertere yuan til dollar, Og dollar til yuan Vel, hvis du ser på hele markedet, har du 200 som trengs for å bli omgjort til yuan La meg skrive dette ned Vi har en situasjon der 200 må konverteres til yuan Og så på den andre siden av det transaksjon har vi 1.000 yuan som må konverteres til dollar Så nå har vi 1000 yuan Og for enkelhet er disse de eneste aktørene De representerer hele markedet, men som vi vet, i valutamarkeder, spesielt det er tusenvis eller til og med millioner av skuespillere som deltar aktivt i dem. Så hva skjer? Alle disse menneskene kan bare gå på internett og se opp dagens valutakurs, eller den siste utvekslingen som skjedde og si, hei denne 100, jeg burde kunne konvertere det til 1000 yuan B Ut sier hun også, jeg burde kunne konvertere denne 100 til 1000 yuan, så de kollektivt tror at 200 kan konverteres til 2000 yuan Jeg vil sette dette i spørsmålet. Så vil de kunne konvertere dette til 2000 yuan Og dette person herover, vet du, han sier bare ved dagens valutakurs, kanskje jeg kan få - for min 1000 yuan, kanskje jeg får 100, men alle ønsker å maksimere mengden av den andre valutaen de får for åpenbare grunner De vil maksimere mengden penger de får Nå vil disse to personene kunne konvertere pengene sine til 2000 yuan. Husk hva jeg sa, dette er hele markedet, og det er stor forenkling, men det er denne ubalansen her Flere dollar i yuan enn yuan til dollar Nå har de ikke vunnet å konvertere til 2.000 yuan fordi det er bare 1.000 yuan som vil bli handlet. Så du kan tenke deg, denne fyren her, kanskje vil han gjøre det sakte, bare for å snille å se hva markedet er som Så la oss si på gran Han legger 10 yuan opp, i hovedsak for et bud. Du kan se det på en eller annen måte, du kan si at kanskje en av disse menneskene setter 1 opp for bud, og denne fyren biter på dollar når det gjelder yuan eller denne fyren s sette yuan opp for bud og disse gutta kommer til å by på det når det gjelder dollar, enten en Og det er derfor det er noen ganger forvirrende med valutaer, fordi du kjøper en annen valuta, men siden denne fyren er mer etterspurt, for å forenkle ting Jeg vil gjøre ham til den personen som er snill i stand til å skape en auksjonstypesituasjon. Det er virkelig hva markedene prøver å gjøre, slik at du kan utjevne tilbud og etterspørsel. Så han kunne i utgangspunktet si at han har 100 yuan og han vil konvertere det, så sier han, du vet hva jeg er villig til å selge 100 yuan for 10 Så la oss si at han selger 100 yuan for 10 så han selger 100-- eller tilbud jeg burde si tilbud om å selge 100 yuan for 10, og han synes bare at det er en rettferdig tilbudspris rett der borte og det er denne fyren her, denne fyren faktisk konverterer y Vel, hva skal det skje Vel, et av disse menneskene skal bare hoppe på det og si å vite hva jeg tror det er en rimelig pris Og så la oss si at denne kvinnen rett over her tar det Egentlig begge av dem så kanskje det tilbudet om å selge 100 yuan for 10, og de prøver begge å klikke på musen deres, men de prøver å få transaksjonen til å skje. Men la oss si at hun klikker musen litt raskere, og hun får transaksjonen. Så la s si den personen, la oss kalle denne personen B Og dette er person A og dette er person C Så person B aksepterer Så to ting skje bare da En er, person C sier, wow det var ganske fort, noen var veldig villig til å ta det for 10 yuan per dollar og denne fyren går, min gud, jeg trenger å konvertere pengene mine til yuan, men jeg kunne ikke klare noen andre å slå meg til slag. Så denne fyren her er som hei, kanskje folk er villige til å gi meg flere dollar per yuan Så la oss si at denne fyren over her - denne fyren i oransje - han så offis rs å selge, la si at han vil selge 90 yuan for 10 Legg merke til at prisen på yuanen nå har gått opp, eller prisen på dollaren har nå gått ned, enten en De symmetriske utsagnene betyr de nøyaktig samme sakene Så plutselig har denne personen mange dollar han trenger å konvertere til yuan, så han aksepterer veldig fort, slik at person A aksepterer at jeg gjør en stor oversimplisering, men det gir deg den generelle ideen om å vise deg at dette virkelig er et marked Så person A aksepterer Plutselig, vi har en ny sitert valutakurs Vi har plutselig en valutakurs på hva er dette, 9 yuan, så vi har en ny sitert rente eller transaksjonen skjer med 9 yuan per dollar Nå hva skjer Jeg tror du ser den dynamiske som kommer til å skje Det er flere dollar som må konverteres til yuan enn yuan som må konverteres til dollar Så denne fyren ser faktisk det er så mye etterspørsel å få 1000 yuan han kommer til å fortsette å tilby færre og færre yuan per dollar eller disse karene ar Jeg kommer til å begynne å akseptere færre og færre yuan for hver av sine dollar. Slik som dette skjer, da prisen på yuanen vil gå opp. Prisen på yuanen gikk opp her. Det var 10 yuan per dollar, nå er det 9 yuan per dollar Eller du kan si at prisen på dollaren har gått ned Og dette vil bare fortsette å fortsette til alle er i stand til å kvitte seg med deres valuta Det er ingen matematisk formel for å si hva clearingsprisen er, det er faktisk avhengig av hvor dårlig er hver av disse menneskene villig til å transaksere og egentlig hvor gode de er på å spille hverandre Men det generelle resultatet her, og dette er litt av det jeg virkelig vil at du skal få fra denne videoen, er det fordi det er ingen lov i en valutakursmekanisme som sier at dette må være valutakursen - vi vil undersøke hvordan du kan knytte den i fremtiden - men det er ingenting som sier at dette alltid må være tilfelle Hvis det er mer etterspørsel etter yuan så dollar, som vi ser i dette eksemplet, vil prisen på dollaren gå d Egen Hvilket betyr nøyaktig samme ting som prisen på yuan vil gå opp Jeg vil virkelig at du skal internalisere dette Det vil gå opp i form av dollar, prisen på dollar, når det gjelder yuan vil gå ned Og dette er det viktigste i utenlandsk valuta Hvis du i det minste kan internalisere disse ideene og forstå at det virkelig er dette markedet her ute basert på utbud og etterspørsel av yuan Her er etterspørselen etter yuan overgått av tilbudet Så prisen vil gå opp Eller du kan se den andre måte, etterspørselen etter dollar er under sin forsyning, så prisen vil gå ned Uansett vil jeg la deg tenke på det litt. I neste video skal vi bruke dette konseptet for å se hvordan denne fritt flytende valutakursen kan hjelpe til med å utligne, eller bør bidra til å utligne handelsforstyrrelser i en ideell verden. Valutaeffekt på handel. Forex Trading er svært lønnsom virksomhet i verden Forex Trading Valutamarkedet er det største markedet i verden. Like Valutaveksling, i Forex Trading valutaer handles kjøper selger Hver dag blir mer enn 4 billioner dollar byttet. Forex Trade er lett arbeid og med liten investering, kunnskap og erfaring, kan alle tjene godt fortjeneste. Nå, fra torsdag, trenger du ikke å bekymre deg om hvordan du gjør Forex Trading, Å Åpne Forex Konto, Finansiering Avdrag Forex Konto Vi kjenner og gir løsninger på alle problemer av Traders For mer informasjon Last ned og les Forex Trading Book i urdu Du kan også kontakte for hvilken som helst hjelp. Skype pakforexacademy Facebook Mobil 923133524868.ASLAM ALIKAUM SIR HOVED B BLI MED KRNA CHAHTA HO. Forex-handel er åpen 24 timer i døgnet, og derfor må du sørge for at forexmegleren du velger, opererer hele tiden på dagen.

No comments:

Post a Comment