Wednesday 8 November 2017

Forex Trade Journal Regneark Excel


The4xJournal-programvaren gjør det mulig å journalisere valutahandelene dine for valuta. Noen funksjoner inkluderer. Notatoppføring for hvert valutapar du handler. Muligheten til å sette inn og lagre skjermbildene dine med notater om den aktuelle handel. Inntast observerte eller tilbakeprøvde handelskjermbilder og notater. mulighet til å sette inn og lagre dine innspillte handelsfilmer. Hent spor av pips som er oppnådd eller tapt, tid og dato, tid i handel, og handelsstrategi som brukes. Vis på din iPad, iPhone og iPod Touch. Importer handler fra Dealer Broker-rapporter Krever Microsoft Excel eller regnearkprogramvare Last ned mal på støttesiden. Muligheten til å lagre sende diagramsidene dine som PDF-filer til en mentorlærer eller handelspartner. PDF-programvare kan være påkrevd. Med Windows 10, skriv ut bare handel og velg Microsoft Print to PDF. Lagre strategier eller hjelpe notater for å referere til senere. Nærlig kjøpesum, og ingen månedlige avgifter. Din journaloppføringer lagres lokalt på datamaskinen din, ikke på et nettsted der hacker s kan se dem. Hvis du ikke planlegger, journalerer og vurderer dine handler, er du sannsynligvis bare gamblingments closed. The4xJournal Overview. Content Copyright 2017 The4xJournal. Et Excel-basert Forex Trading Journal-regneark for alle Forex Valutahandlere Spor resultatene dine for alle Valuta Par, pluss 7 flere tilpassbare sporingskategorier. Ukjent utseende og enkel å bruke selv for grunnleggende Excel-brukere. Spor og analyser både PL og PIPS. At-a-Glance-visning av alle resultatstatistikker. TJS-startmenyen alle arkene er pent organisert etter kategori. Invester i Din Forex trading business Start sporing av handler todayplete pakke, One time avgift, One Low Pris Gratis ubegrenset support. Purchase TJS Elite Forex 99.Hvordan du oppretter Excel Trading Journal. Tracking, En av de viktigste tingene i hvert yrke Holde orden på data hjelper oss med å gå tilbake og analysere for bedre. Slik som i Trading, holder data fra tidligere bransjer oss til å vite hvordan vi utfører, hvordan vi kan forbedre Du har kanskje hørt fra de beste Traders at det er flott å holde en Forex trading journal eller en Stock trading journal og fortsette å gå gjennom det nå og da. Journal er ingenting annet enn Datatabellen, hvor du vil lagre data som , til hvilken pris du åpnet handelen, til hvilken pris du lukket, hvor mye volum osv. Her i denne artikkelen kan du lære å lage din egen Excel trading journal. Hvis du ikke kan lage på egen hånd, kan du bestille for egendefinert journal for bare 2 Kontakt meg. Step 1 Åpne Microsoft Excel og Opprett nytt, tomt Document. Step 2 Klikk på en hvilken som helst celle for eksempel b3, slik at vi forlater to kolonner over og en rad på venstre tom. Steg 3 Start nå Legge til Tabelltitler som f. eks. Ingen dato, klokkeslett, volum, type osv. Når du er lagt til, bruker du Merge og Center-alternativet til å slå sammen to kolonner og justere teksten til sentrum. Spor 4 Nå for å markere disse titlene, velg alle celler og gå til Cell Styles og velg en standard celle stil og gjør teksten Bold. As nå har vi bare skapte titler for vår Journal Now, må vi legge til Pre-Data til respekterte kolonner for å unngå å legge dem til igjen og igjen mens du lager en ny oppføring. Steg 5 Opprett et nytt ark og begynn å legge til alle symbolene du handler en under other. Step 6 Velg nå alt, Høyreklikk og klikk på Definer navn og skriv Symboler og klikk ok. Step 7 Nå ​​går du tilbake til Ark 1 og klikker på kolonnebrevet som samsvarer med symbolkolonnen og klikker på Datatabell og velger Datavalidering, Hvis du får en advarsel, velg NEI Nå åpnes nytt vindu, under Tillat rullegardinmeny, velg Liste og i Type bokstype Symboler og klikk ok. Nå kan du enkelt velge Symbol fra rullegardinmenyen når du vil opprette ny oppføring. På samme måte kan vi legge til volum, type, hvordan det lukkes og under NYHETER too. Step 7 Hvis du vil legge til data i volum, går du igjen til ark 2 og legger til volumene som du vanligvis handler én under den andre. Velg alle volumceller og høyreklikk og velg Definer navn og skriv Volum og klikk ok s. 8 Gå tilbake til Ark 1, og klikk på kolonnebrevet som svarer til Volum kolonne og klikk på Datatabell og velg Datavalidering. Hvis du får en advarsel, velg NEI Nå åpnes nytt vindu under Tillat rullegardinmeny, velg Liste og i kilde boksen type volumer og klikk ok. Sam måten du kan legge til data for å skrive, hvordan det stengt og under NEWS. For hvordan det stengt. Nå er vi klare med vår egen Trading Journal, Slik ser det etter at du legger til alt. i dette trinnet kan du lagre denne malen og bruke den som din Trading Journal, eller du kan fortsette å tilpasse, utseendet og legge til formler for å beregne pips og fortjeneste og så videre. I denne artikkelen har jeg brukt Excel-versjonen 2013, alternativene er like selv om du bruker den eldre versjonen Håper det hjalp deg med å lage din egen Trading Journal, takk for at du leser. Hvis du vil ha en tilpasset Journal, kan jeg lage den for deg for bare 2 Kontakt meg her. Jeg har noen forespørsler om en kopi av regnearket jeg bruker for min handelsdagbok jeg nettopp lastet opp det til serveren så vær så snill å snag en kopi hvis du er interessert. Det er ikke det mest elegante regnearket, men det gjør det jeg trenger. Jeg har aldri vært en stor Excel-fyr, så jeg måtte bruke brute force for å få gjort noen ting. 2014 Oppdatering Endelig er en nettbasert handelsjournal med full statistikk og automatisk handel import Hodet over til StockTradingToGo. Here er noen detaljer om kolonnene. Eksempel En gjennomsnittlig kolonne KR Multiple Denne formelen må endres hver dag for å inkludere de siste radene. Total PL Summen av kolonnen JP L. Trade Bare brukt til noen beregninger senere. QTY Antall aksjer. Kjøpt kjøpesum. Solgt Selgingspris. Initielle risikodollarer i fare basert på den første stoppen Kommisjonen for begge sider av handelen jeg har satt til å beregne basert på antall aksjer angitt i kolonne EP L Den faktiske PL, inkludert provisjon. R Flere PL delt på Initial Risk. Gevinst Dette beregnes ved å dividere kolonne R Sum W L ved kolonne A Tradenser Jeg bruker dette til å liste feil som er gjort på handelen eller noe annet verdt å merke seg. på jobb Dette gir meg en ide om hvor mye penger var i stillingen. Det er bare QTY kolonne E delt med Kjøpt kjøpesum. Merk at dette ikke er nøyaktig for shorts, men det er nært nok til regjeringsarbeid. PL Prosentandelen av handelen PL delt på Arbeid igjen, ikke eksakt for shorts. Initial Risk Bare forteller meg hvor langt mitt stopp var fra min oppføring i prosentbetingelser. WL Forteller om handelen var en vinner 1 eller en taper 0 Dette brukes av den neste kolonnen Sum W L. Sum WLA kjører totalt i WL-kolonnen Dette brukes i Wins-kolonnen. Traktordlogg Excel-regneark. Dette settet av regneark finner jeg nyttig for backtesting og holde oversikt over mine bransjer. Det beregner SQN , MAE, utgangseffektivitet, fortjenestefaktor og fortjeneste Det gir deg mulighet til å finne ut nøyaktig hvor mye du skal risikere per handel for en bestemt risiko for kapital og med nok data vil vise hvilke oppsett som er mest lønnsomme. Alt i alt en darn, praktisk bit av kode Som det burde være fordi det tok meg seks måneder med raffinement for å få det til der det er. Det kommer med en praktisk hjelpeskjema for å starte deg. Utmerket Trade Log-regneark takk. Anthony Jeg liker virkelig spredningsarket jeg er kommer til å prøve å innlemme i min handelsprosess jeg ville være interessert i definisjonene for hver kolonne hvis det er mulig. Uansett godt arbeid. Han Allonblack, Hvis du ser i notatdelen på eksempelarket, er det noen grunnleggende skisser av hva hver kolonne representerer. Hvis du har noen spesifikke spørsmål, spør du Anthony. Har du noen tanker om å legge til inngangspunkt og utgangspunkt. FYI, mellom de andre postene, har jeg funnet ut at det er nyttig å holde oversikt over tiden brukt på handler. I mitt tilfelle handler jeg FESX og ES for 6 ticks jeg har funnet at jo lengre handelen det tar, det verste resultatet. Vinnende handler er vanligvis det raskeste å være i nærheten. Nice jobber på regnearket Takk for deling. Kan jeg be deg om å bruke flere ord på utgangstesten eller bare indikere for meg noen referanse Jeg er helt ny på dette konseptet. Det er helt enig med deg når det gjelder tid. Her er en fullstendig forklaring på utgangstesten. Han Anthony, jeg så på ditt Excel-regneark for bransjer. Er det noen sjanse du kan sende meg en kopi av Excel regneark så jeg ca n start en av mine egne. Bare slå den blå markerte teksten TradeSheet V5 øverst i dette innlegget, og du bør få en nedlastning Excel-fil. Ditt regneark er fantastisk. Takk så mye for å dele det. Jeg handler flere Forex og futures produkter. Hvor kan Jeg legger til en kolonne i regnearket ditt for å registrere hvilke produkter jeg handler i transaksjonene Så langt når jeg prøvde å legge til en kolonne, er det en advarsel som sier at data som er innebygd, kan gå tapt. Jeg setter stor pris på din hjelp. Takk. Jeg har funnet ut hvordan å legge til en kolonne for symbolet Igjen, takk. Heldig handel Gud velsigne.

No comments:

Post a Comment